Świat Alchemii z Państwowym Alchemikiem
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Świat Alchemii z Państwowym Alchemikiem Strona Główna
->
Filmy/anime
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Administracja
Nowi
Nowości
Różności
----------------
Książki
Muzyka
Off-topic
Filmy/anime
Manga
Download
Postacie FMA
----------------
Edward Elric
Alphonse Elric
Roy Mustang
Riza Hawkeye
Inni
Fullmetal Alchemist
----------------
Muzyka FMA
Anime
Manga
Ciekawoski
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Videlec
Wysłany: Wto 16:42, 01 Sty 2008
Temat postu:
Hm...chyba tak jak moje przedmówczynie/przedmówcy proponuję Dragon Ball'a, choć osobiście twierdzę, że to tasiemiec, ale trzeba przyznać, ze wciągający.
Naruto/Naruto Shippuden - dość ciekawe anime, sporo tajemnic i praktycznie cały czas "bang bang! a masz! i ała, moje oko!", czyli generalnie walka, walka i jeszcze raz walka - z małymi przerwami XD
Z tego co wiem i co ogladałam to jeszcze Hellsing, ale to już przesadnie krwawe anime, choć manga jest...nawet ciekawa.
Swojego czasu miałam mały szał na Shaman King - takie sobie, ot lekkie anime , jednakże z ograniczonymi wątkami miłosnymi do ukradkowych spojrzeń, pełne walk i nawet wciągającej akcji. . Właściwie fabuła dosyć interesująca,
64 odcinki plus 3 odcinki specjalne.
Być może jeszcze Bleach, ale nie oglądałam więc nie będę sie wypowiadać.
Nie zaproponowałam niczego nowego, więc już tylko zostaje wszystko obejrzeć..
Ixchelious
Wysłany: Nie 5:25, 18 Mar 2007
Temat postu:
Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1201338
Gość
Wysłany: Wto 6:42, 13 Mar 2007
Temat postu:
Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1201338
Gość
Wysłany: Wto 6:42, 13 Mar 2007
Temat postu:
Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1201338
Paulina-san
Wysłany: Czw 18:04, 02 Lis 2006
Temat postu:
nieee.... Yuki jest faaaaaajnyyyy.....
Ultima
Wysłany: Czw 17:48, 02 Lis 2006
Temat postu:
Taaak, Ryuichi i jego króliczek x3 Ale Yuki niech idzie się powiesić... <_<
Paulina-san
Wysłany: Czw 17:46, 02 Lis 2006
Temat postu:
zapomniałaś o dwóch OAVkach Gravitationa! ^^ to jest cudooowneeee.....*O* szczególnie Sakuma Ryuichi i Yuki Eiri...... *O*
Ultima
Wysłany: Czw 16:57, 02 Lis 2006
Temat postu:
Ok, temat najwidoczniej umarł śmiercia tragiczną, ale co tam, napiszę coś jeszcze.
Nie wiem, czy są na tym forum ludzie, którzy trawią yaoi, ale jeśli tak to obowiązkowo, powtarzam OBOWIĄZKOWO powinni obejrzeć Gravitation- tylko 13 odcinków ale ani chwili nudy. A poza tym to zgadzam się z przedmówcą- Shin-chan ROOLZ x3
hughes
Wysłany: Pią 20:16, 13 Paź 2006
Temat postu:
1) Przed chwilą obejrzałam 3 pierwsze odcinki Wolf's Rain - Polecam !! Super anime, mozna je spokojnie porównać do naruto czy fullmetala (choć o zupełnie innej tematyce). Klimatyczne no i wciągające xD Polecam gorąco !!
2) Naruto (to jest obowiązek znawców M&A xD)
3) Oczywiście FMA
4) 3 filmy Mistrza Mizayakiego ^^
5) Ghost in the shell
6) Angel Sanctuary - senariusz jak z telenoweli - jego głupota i powaga w jednym mnie wkręciły
7) takie co leciało na Hyperze kiedyś o takiej dziewczynie z niebieskimi włosami i kolesiu, co był ziemskim księciem i ona, bodajże, miała go chronić...nie pamiętam tytułu (niestety)
Obowiązkowo : SHIN-CHAN
kin
Wysłany: Czw 19:48, 05 Paź 2006
Temat postu:
a ja to bym poleciła Air, takie obyczajowe (ale bez wątków romansowych), spokojne... naprawdę mi się spodobało...
Alchemiczka
Wysłany: Nie 19:03, 17 Wrz 2006
Temat postu:
A właśnie Wolf's Rain można obejrzeć na pozcatku fajne ,ale pod koniec coś tak niezbyt. Dużo ludzi chwali Bleach ,ale ja go nie oglądałam więc nie wiem.
Scrapped Princess jest fajne ,nie wiem jakby to opisać.
Staraj się nie pisać dwóch postów pod rząd. Narazie tylko mówię, następnym razem mogę wstawic ostrzeżenie. Yuli
Alchemiczka
Wysłany: Nie 18:55, 17 Wrz 2006
Temat postu:
Full Metal Panic Fumoffu jest najlepsza z seri Full Metal Panic bo jst w niej najwięcej komedii.
Polecam równiez Naruto (anime o ninja ,ale fajne ) , Chrno Crusade ( cosik o demonach ) , The Vision of Escaflowne kinówke bo seri tv nie widziałam, Hungry Heart Wild Striker (może i anime o piłce ,ale całkiem spoko no i jest love story). Hmmm co tu jeszcze hmmmmm trza pomyśleć ..... można też by obejrzeć Shaman King nawet całkiem spoko ..... jak byłam młodsza uwielbiałam również Dragon Ball. Jak coś mi sie jeszcze przypomni to powiem bo tak od razu to wszystkiego nie paiętam.
KaRoLInA_tAb
Wysłany: Nie 11:15, 17 Wrz 2006
Temat postu:
heheXD no to może duuużo akcji...ciekawe...wciągające...
Paulina-san
Wysłany: Nie 1:04, 17 Wrz 2006
Temat postu:
oooooj,kwrolina...Duzo ci mogę polecić...powiedz tylko czego szukasz...z jakiej kategorii to ci polecę całkiem sporo, bo...hmm..... taaak, wiem że jestem skroomna.... znam już całkiem spoooooro....^^
KaRoLInA_tAb
Wysłany: Sob 18:12, 16 Wrz 2006
Temat postu:
szczerze to ja tak jak Mayhem jestem pod tym wzgledem laikiem.Jakie jeszcze mangi/anime polecacie?
Paulina-san
Wysłany: Wto 18:29, 08 Sie 2006
Temat postu:
ano taaak! Black Cat!!! jak mogłam zapomnieć!!! to było cudowne!!! tyle że ja to czytałam, a nie oglądałm, ale to szczegół.....
"Aniołowie Apokalipsu"?... dużo krwi i latających części ciała?... hmm... skąda ja to znam.... kłania sięKenshin i Flame of Recca... -_-
Mayhem
Wysłany: Wto 18:06, 08 Sie 2006
Temat postu:
Bóg wam wszystkim zapłać, jak znajdę chwilę to sobie pooglądam wyżej wymienione materiały... Tylko teraz weź się człowieku zdecyduj od czego zacząć... No, mam problem. "Mikser mikser salaterka..." :D
Yuli
Wysłany: Wto 17:16, 08 Sie 2006
Temat postu:
Jak już Ultima wspomniała: "Ghost in The Shell" to obowiązek dla osoby, która nie lubi love story. Do tego można jeszcze dodać "Black Cat", "Candidate for Goddess" (trochę dziwnie się kończy) i "Neon Genesis Evangelion". To tyle z anime. Z filmów polecam "Aniołowie Apokalipsy" - zero wątków miłosnych, dużo akcji, krwi i latających częsci ciała i "Dotyk Przeznaczenia" - minimalna ilość love story.
Jakby nie patrzeć wszędzie można się przyczepić, że jest wątek miłosny.
Mayhem
Wysłany: Pon 21:23, 07 Sie 2006
Temat postu:
Bajer... Bóg ci zapłać, Paulina-san, przetestuję ile się da... A zacznę chyba od Fullmetal Panic... Tak jakoś mi przypadło do gustu po opisach patrząc... Będzie fajnie. :lol:
Paulina-san
Wysłany: Pon 21:17, 07 Sie 2006
Temat postu:
nyo cóż... to ja też się włączę... Mayhem... nie wiem, jak z Love Story, bo niewiele jest anime, które tego nie mają... zgadzam sięz ultimą całkowicie... FMA jest jedyne w swoim rodzaju.... po prostu...
Ja jakiś czas temu zaczęłąm oglądać Full Metal Panic... Skończyłam na ósmym odcinku.... jest tam bardzo dużo robotów, broni, i tym podobnych rzeczy mechanicznych... ale... Uwaga.... niewiele o tym wiem, więc MOŻE wystąpić Love Story.....
Kolejną fajną mangą/anime jest Flame of Recca.... Uwielbiam to czytać (24 tomy przeczytałam), co do anime... jest gorsza, ale jest...^^ Tutaj historia dotyczy głównie walk... Są żywioły, a i owszem... Ja uwielbiam bohatera, Reccę... Nie no.... Flame of Recca jest super!... tylko... można tam się doszukać jakiegoś związku pomiędzy Recca a... pewną dziewczyną... nie no... to jest zaraz po FMA...
Nie mówię o Dragon Ball.... Trzy serie... Długie... pierwsza to 152 chyba odcinki, druga to 296 chyba odcinków a trzecia 64... fakt... może być to trochę przydługie i przez to przynudne, ale.... NIE MA TAM W OGÓLE LOVE STORY....tam jest głównie walka i walka i bitwa... uwielbiałam to jak byłam młodsza.... ^^
nyo... Moge polecić jeszcze InuYashę... Jest tam wątek miłosmny, ale objawia sieznacznie później.... A InuYasha jest taki słodki, cudowny, dziki, kochany, gwałtowny, silny.... itp.... nie no... po prostu Inuyasha jest the Best!! ^^ Anime jest lepsze od mangi...^^
nyo... więcej nie pamiętam na razie.... jak coś sobie przypomnę to jeszcze napiszę....^^
Mayhem
Wysłany: Sob 11:31, 29 Lip 2006
Temat postu:
Eee. Nie przynudzasz. I dzięki za pomoc, popatrzę sobie na to wszystko...
Ultima
Wysłany: Sob 2:47, 29 Lip 2006
Temat postu:
Wiesz Mayhem, FMA jest jedyne w swoim rodzaju, trudno będzie znaleźc coś podobnego :3
Anime w którym nie ma love story a jest akcja... A znasz może Ghost in The Shell? Części filmu wyszło kilka, ja oglądałam pierwszą i była nawet spoko. Możesz wpaśc to obejrzymy, nie ma sprawy ^_~
Fajny jest też podobno Hellsing... A jeśli już naprawdę szukasz poważnego anime, które ma spełniac te warunki... Jest taka seria jak Gantz... Ale jej nie polecam... Już kilka screenshotów z tego mi wystarczyło żeby sobie wyrobic opinię na jej temat...
A co do tego co lubię... Noo, FMA, to chyba jasne... I serial i kinówkę... Potem kilka pozycji, m.in. Full Moon wo Sagashite, Love Hina... Kiedyś wręcz kochałam Beyblade i Pokemony, ale przez to drugie chyba każdy kiedyś przechodził ^_~
A jeśli brac pod uwagę same filmy kinowe... Wstyd się przyznac, ale na drugim miejscu po 'Conqueror of Shambala' stawiam 'Digimon the Movie'... Zakochałam się w tym od pierwszego wejrzenia i to trwa do dzisiaj >_< A szczególnie ścieżka dźwiękowa, prawie same dosyc ostre kawałki ale BOSKIEEEE.
Ok, nie przynudzam już...
Mayhem
Wysłany: Pią 19:47, 28 Lip 2006
Temat postu: Macie może coś ciekawego do polecenia?...
Szczerze? Jestem niemalże kompletnym laikiem jeśli chodzi o anime... Znam tylko FMA, i troszeczkę Pokemony (bez komentarza...). Znacie może coś fajnego, podobnego do FMA (w sensie mało/brak love story, sporo akcji)? Chętnie zobaczę...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin